Gyakori kérdések
Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?
A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket. Majd küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!
Milyen módon fizethetek?
- készpénz
- banki utalás
Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?
E-mail-ben értesítjük a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!
Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?
Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értesítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értesítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.
Mekkora a szállítási költség?
Postaköltség: lásd a házhozszállítási díjak menüpont alatt.
Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?
Élhet az elállási jogával és mi 30 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.
Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?
Abban az esetben, ha a fogyasztó a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal, a ruha címkéjével), úgy azt szívesen kicseréljük a kért méretre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?
Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 14 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 2-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.
Átvehetem a termékeket személyesen?
Természetesen igen. Üzletünk elérhetősége: Jázmin baba- és gyermekruha boltja 5100 Jászberény Szabadság tér 4. I. emelet 21. Ezen a címen a megrendelt termékek személyesen is átvehetőek.
Jászberény területén ingyenes a kiszállítás.
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Igen